![](/uploads_150021-1/picture_Pilk-kaardile-et-teha-muster-ehitusplokk-mängu-kirja.jpg)
![](/uploads_150021-2/picture_Pilk-kaardile-et-teha-muster-ehitusplokk-mängu-kirja.jpg)
![](/uploads_150021-3/picture_Pilk-kaardile-et-teha-muster-ehitusplokk-mängu-kirja.jpg)
![](/uploads_150021-4/picture_Pilk-kaardile-et-teha-muster-ehitusplokk-mängu-kirja.jpg)
![](/uploads_150021-5/picture_Pilk-kaardile-et-teha-muster-ehitusplokk-mängu-kirja.jpg)
![](/1/picture_thumb-Pilk-Kaardile-Et-Teha-Muster-Ehitusplokk-Mängu-Kirja/150021.jpg)
![](/2/picture_thumb-Pilk-Kaardile-Et-Teha-Muster-Ehitusplokk-Mängu-Kirja/150021.jpg)
![](/3/picture_thumb-Pilk-Kaardile-Et-Teha-Muster-Ehitusplokk-Mängu-Kirja/150021.jpg)
![](/4/picture_thumb-Pilk-Kaardile-Et-Teha-Muster-Ehitusplokk-Mängu-Kirja/150021.jpg)
![](/5/picture_thumb-Pilk-Kaardile-Et-Teha-Muster-Ehitusplokk-Mängu-Kirja/150021.jpg)
Pilk Kaardile, Et Teha Muster Ehitusplokk Mängu Kirja Pleisse Number Assamblee Multiplayer Interactive Playing Card Mänguasi
mängu eesmärk
Esimene reprodutseerida, värvikas ruudu mustriga.
võitja mäng
Iga kaart on väärt üks, kolm või viis punkti.Saada lõpus rohkem mängu
Mängija punkte võidab.
sea mängu
Iga mängija võtab kaheksat värviliste lehtedega, üks iga värv
indivual.Segage kaardid ja pane need kummuli lauale.võite
Valida, kas shuffle kõik kaardid koos või jagada auastmed
Kohta, mis võimaldab mängijal valida, millise taseme kasutada.
mängu üks
1. Pasta pealmine kaart ja taimer, kõik mängijad püüa meelde kaardi sisu kirjeldamiseks.
Pärast Zhisha on valu taimer on üle, pööra paber varred üle.Kõik mängijad rassi Lykin kaela muster.
Täpselt õige, kasutada sama 7 värvid samasse asendisse.
3 esimene mängija, kes arvab, et nad on teinud muster kontrollida kaardi, kui nad ei, nad näitavad kaardi teiste mängijatega.Bot on ees, ja kui nad mõistavad, nad on vale, nad teile tagasi maha ja võtke see välja.Mängu all pussitada saab jätkata oma tasu katse.Kui keegi laenab, et muster õigesti, kaart on eemaldatud mängu.
4. Kui kõik kaardid on mängitud (või pärast kokkulepitud perioodi jooksul).
Trummid oma rea lisada, ja mängutuba koos palju klikke on rikas.
==
Mängu kaks, nagu eespool
Kuid üks kaart korraga, mängijad kordamööda valida kaardi ja kellotus, et liivakell
uuesti muster.Te saate otsustada, kas lasta mängija valida, millist taset proovida, või panna
Kõik kaardid on segatud kokku, võtta pott õnne
Mäng 3
Mäng on nagu eespool, kuid kõik mängijad võtavad erinevaid kaarte samal ajal, ja seal on liivakell uuesti
oma režiim.Taas saab otsustada, kui palju mängijaid valida, millist taset proovida või sega neid kõiki
Kaardid on ummikus koos ja pot luck on võetud, kõik mängijad, kes kopeeri oma muster õigesti hoida oma kaarte.
neljas mäng
Pööra mälukaart üle ja kõik mängijad võistlevad, et imiteerida muster (nr
tagasi, lihtsalt vaadata).Esimene inimene, kopeeri õigesti võidab kaardi.
viies
Mängijad mängivad ühe korraga, võttes muutub imitatsiooniga nagu paljud mustrid kui võimalik piires, liiva k
Ajastus (ei ole mälu, just)
Plastikust Ploki Kuju |
Self-Locking Tellised |
---|---|
Päritolu |
Mandri-Hiina |
Plastist Tüüp |
ABS |
Soovitan Vanus |
12+y |
Materjal |
Plast |
Ploki Suurus |
Väike ehitusplokk(Ühilduvad Lego) |
Sugu |
Unisex |
Hoiatus |
mitte alla neelata |
CE |
Sertifikaat |
sünnipäeva kingitus puhkus kingitus poiss kingitus |
Varajase hariduse arengut |
Lisa läbivaatamine
Teie e-posti aadressi ei avaldata.